Jak dostat nové nápady z karantény co nejrychleji?


Berete inovace spíše jako příležitost nebo nutné zlo?

Zaměstnanci mají celoročně spoustu nápadů na zlepšení, nasloucháte jim? Sbíráte nějakým způsobem jejich připomínky, dále jejich nápady rozpracováváte a implementujete? Jaký v tom máte systém? Excel? Lístečky? Mailbox?

V současné situaci řada firem inovuje, sama, dobrovolně, všichni zaměstnanci a spolupracovníci, dodavatelé, odběratelé je v tom podporují a přináší řadu vylepšení. Firmy stejně jako zaměstnanci nyní táhnou za jeden provaz, kdy zaměstnanci nechtějí přijít o práci a firmy o zakázky. Zaměstnanci si doma budují provizorní pracoviště, firmy přechází na elektronickou formu komunikace se zákazníky i tam, kde to dříve nebylo možné (od bank přes restaurace až po lékaře).

Toto všechno by mohlo zrychlit digitalizaci, která vyžaduje zlepšení procesů a zdokonalení infrastruktury.

Aplikace Ingrid již čtvrtým rokem pomáhá firmám sbírat a prioritizovat nápady zaměstnanců, nově i administruje celý inovační proces. A jak že to funguje?

Zaměstnanci si stáhnou do mobilu aplikaci Ingrid a firma může okamžitě sbírat nápady.

Inovační proces lze administrovat přes webovou aplikací, kde je možno nápady třídit dle stavu, komentovat a trackovat.

Chcete využít potenciálu vašich zaměstnanců a mít strukturovaný inovační proces? Napište nám a my vám Ingrid naimplementujeme.

PS: #SpoluToZvladneme – Ingrid na 2 měsíce zdarma. Nedovolte inovacím ve vaší firmě zaspat 😉

www.ingridapp.io

 

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s