TOP APP 2020 – 2. Co udělat, aby vaši bankovní aplikaci používalo více klientů? (první díl)


Zaměřte komunikaci přímo k neuživatelům.

V minulém díle jsme se podívali na důvody, proč klienti nepoužívají aplikaci, v tomto díle si povíme něco více o tom, jak je přimět aplikaci používat.

Prvním důvodem nepoužívání aplikace je absence vnímání její přidané hodnoty.

Z grafu vyplývá, že neuživatelé by nejvíce ocenili zdarma informace o platbách a možnost rychlé kontroly zůstatku.

Zdarma informace o platbách, to zní jako příležitost pro push notifikace. Někdo by mohl namítat, že to jde i přes mail, ale buďme upřímní, těch mailů zkrátka chodí tolik, že informace velmi rychle zapadne.

Rychlá kontrola zůstatku, co takhle widget se zůstatkem. Pro ty z nás, co jsou citlivější na svou finanční situaci, poslouží velmi dobře jen relativní zůstatek v procentech. Nastavím si referenční částku 1000 kč, a hned vím že při 30 % mám na účtu 300 kč, což ale nikdo jiný už neví. Kdyby procenta byla málo, zůstatek lze také rychle zkontrolovat v aplikaci po zadání pin nebo otisku prstu.

Toto jsou dvě hlavní funkcionality, které neuživatelé ocení na vaší bankovní aplikaci. Jedna věc je, co ocení, druhá, co se dozvědí. Banky často komunikují novinky ve svých aplikacích, ale málo kdy svou komunikaci zaměřují na základní funkce. Komunikace novinek je samozřejmě důležitá, ale pro neuživatele zas tak atraktivní nejsou.

1 komentář: „TOP APP 2020 – 2. Co udělat, aby vaši bankovní aplikaci používalo více klientů? (první díl)

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s